Wednesday 19 January 2011

Some serious procastination

Post in English
I just started with a project that I might just kill myself over... But if I finish it, it's going to be pretty cool! I might take a photo some other day, but today I need some sleep.

Also recently finished another sweater, one for myself this time! It's really quite beautiful actually. And then I finished two pairs of fingerless mitts that's been on my conscience since october. Even had a hand model for them so as soon as I've sent them to their owner I'll publish them.


Post in Swedish
Påbörjade precis ett projekt som jag lär slita mitt hår över (främst när jag ska fästa trådarna efteråt sen...) men om det blir klart så kommer det bli grymt coolt! Kanske tar en bild på processen nån annan dag, men idag behöver jag sömn.

Blev också klar med ytterligare en islandströja nyligen, en till mig själv! Den är väldigt snygg faktiskt, ett mönster från lopi 30 som jag gillar. Sen gjorde jag i helgen klart två par fingerlösa vantar som legat på mitt samvete sen oktober. Hade till och med en handmodell så så snart jag skickat dem till ägaren ska jag lägga upp dem.

No comments:

Post a Comment